Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats producten in je winkelmandje door op de rode bestelknop te drukken. Je kunt onze producten hier vinden. Klik op het tas-icoontje rechtsbovenin om het bestelproces te starten. Of klik hier als je direct naar je winkelmandje wilt gaan.

Ik heb een verkeerd product besteld. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kunt je bestelling alleen annuleren als het product ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem dan contact op via de contactmogelijkheid naar keuze. Je kunt alle contactmogelijkheden hier vinden.

Is je bestelling al verzonden? Dan kun je na ontvangst het retourformulier invullen. Wij nemen dan contact met je op voor de verdere afhandeling.

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden

Je kunt bij ons 24/7 shoppen en betalen met:
– iDeal
– Visa / Mastercard
– PayPal
– Overboeking

Kan ik ook achteraf betalen?

Momenteel is dit nog niet mogelijk. We sluiten niet uit dat dit in de toekomst wel kan.

Retourneren, reparatie & garantie

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats producten in je winkelmandje door op de rode bestelknop te drukken. Je kunt onze producten hier vinden. Klik op het tas-icoontje rechtsbovenin om het bestelproces te starten. Of klik hier als je direct naar je winkelmandje wilt gaan.

Ik heb een verkeerd product besteld. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kunt je bestelling alleen annuleren als het product ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem dan contact op via de contactmogelijkheid naar keuze. Je kunt alle contactmogelijkheden hier vinden.

Is je bestelling al verzonden? Dan kun je na ontvangst het retourformulier invullen. Wij nemen dan contact met je op voor de verdere afhandeling.

Bezorgen

Is bezorging altijd gratis?

Bezorging is bij ons altijd gratis. De meeste producten bezorgen wij zelf, tenzij het superdruk is of wanneer je bestelde product(en) zo klein zijn dat het voor ons handiger is om een externe bezorger in te zetten.

Wat als mijn pakketje vertraagd is?

Het komt niet vaak voor, maar soms zijn de omstandigheden anders en is er sprake van vertraging. Is dit het geval, dan hoor je persoonlijk van ons.

Contact & Informatie

Hoe kan ik contact opnemen?

Wij bieden verschillende contactmogelijkheden om met ons in contact te komen. Klik hier om onze contactpagina te bezoeken.

De volgende contactmogelijkheden bieden wij momenteel aan:
– Via de telefoon
– Via de email
– Via WhatsApp

Ik heb een klacht. Hoe kan ik mijn klacht kenbaar maken?

Niemand is blij met klachten. Daarom willen wij klachten zo goed mogelijk oplossen. Je kunt ons bellen, een bericht sturen via WhatsApp of mailen. Wij nemen elke klacht serieus in behandeling.

Hoe zit het met mijn privacy?

Je kunt onze privacy verklaring hier lezen. Onze website maakt gebruik van verschillende technieken om uw privacy te beschermen. Daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.

In onze privacy verklaring kunt u lezen hoe we uw privacy bewaken.

Coronamaatregelen

Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Onze eigen bezorgers dragen altijd een mondkapje, houden 1,5 meter afstand en zetten het krabbeltje bij aflevering zelf.

Bij grote drukte, maken wij ook gebruik van andere leveranciers. Wij verwachten van hen dat zij zich ook aan de coronamaatregelen houden.

Als ik voor 22:00 uur bestel, heb ik mijn product dan ook echt morgen binnen?

Wij streven daar altijd naar. Meestal lukt ons dit ook. Mocht het zo zijn dat we af moeten wijken van ons leveringsmoment, dan laten we dit altijd persoonlijk weten. Wij vertellen u dan wanneer u uw bestelling kunt verwachten. We proberen ook rekening te houden met uw situatie.